41 Bin Çifti Evlendiren Nikah Memuru Emekliye Ayrıldı
Manisa'da binlerce çiftin en mutlu gününe tanıklık eden Şehzadeler Belediyesi Nikah Memuru Nurettin Başkurt, 42 yıllık kamu hizmetinin ardından emekliye ayrıldı. Görev süresi boyunca yaklaşık 41 bin çiftin nikahını kıyan Başkurt'a, Şehzadeler Belediye Başkanı Hakan Şimşek tarafından teşekkür plaketi verildi.
Manisa’da binlerce çiftin en mutlu gününe tanıklık eden Şehzadeler Belediyesi Nikah Memuru Nurettin Başkurt, 42 yıllık kamu hizmetinin ardından emekliye ayrıldı. Görev süresi boyunca yaklaşık 41 bin çiftin nikahını kıyan Başkurt’a, Şehzadeler Belediye Başkanı Hakan Şimşek tarafından teşekkür plaketi verildi.
Meslek hayatına 42 yıl önce Manisa Belediyesi’nde memur olarak başlayan Nurettin Başkurt, 30 yıl boyunca belediyenin çeşitli birimlerinde görev yaptı. Son 28 yılını ise nikah memuru olarak geçiren Başkurt, yaklaşık 41 bin çiftin hayatlarını birleştirdiği törenlerde görev aldı.
Yıllar boyunca nikah masasında söylediği “Bir ömür boyu mutluluklar dilerim” sözleriyle hafızalarda yer edinen Başkurt, güler yüzü ve samimi yaklaşımıyla vatandaşların takdirini kazandı. Binlerce ailenin en özel anına tanıklık eden deneyimli nikah memuru, Manisa’da unutulmaz hatıraların bir parçası oldu.
Büyükşehir yapılanmasının ardından görevine Şehzadeler Belediyesi’nde devam eden Başkurt, son 12 yılını da burada tamamladı. Emeklilik kararıyla birlikte meslek hayatına veda eden Başkurt için düzenlenen törende duygusal anlar yaşandı.
Şehzadeler Belediye Başkanı Hakan Şimşek, Nurettin Başkurt’a özverili çalışmaları ve belediyeye yaptığı katkılar nedeniyle teşekkür ederek plaket takdim etti.
Başkan Hakan Şimşek, “Nurettin ağabeyimiz, yıllar boyunca binlerce hemşehrimizin en mutlu gününde yanlarında oldu. Bir nikah sadece bir imza değildir, iki insanın hayatlarını birleştirdiği, ailelerin kurulduğu çok özel bir andır. Bu özel anlara yıllarca büyük bir özen, sabır ve güler yüzle eşlik eden Nurettin Başkurt’a şehrimize ve belediyemize kattığı değerler için teşekkür ediyorum. 42 yıllık hizmet hayatı boyunca büyük bir emek ortaya koydu. Şehzadeler Belediyesi ailesi olarak kendisine bundan sonraki yaşamında sağlık, huzur ve mutluluk diliyoruz. Bizler onu her zaman güzel anılarla hatırlayacağız” dedi.