"Babam ve Ben" Etkinliğine Yoğun İlgi
Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından Babalar Günü dolayısıyla düzenlenen 'Babam ve Ben' etkinliği, Atatürk Kent Parkı'nda yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından Babalar Günü dolayısıyla düzenlenen “Babam ve Ben” etkinliği, Atatürk Kent Parkı’nda yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Gün boyu süren etkinlikte çocuklar ve babaları çeşitli oyunlar, yarışmalar ve atölyelerde bir araya gelerek birlikte vakit geçirdi. Program kapsamında uçurtma yapım atölyesi, karaoke, dev jenga, dev dart, langırt, kulaklıkla kelime bulma oyunu, çuval yarışı, kaşıkla top taşıma, bowling ve fotoğraf çekim alanı vatandaşların kullanımına sunuldu. Etkinlik boyunca katılımcılara pamuk şeker ve patlamış mısır ikram edildi.
Etkinliğe katılan Sefa Atilla, organizasyonun hem babalar hem de çocuklar için anlamlı olduğunu belirterek, Manisa’da bu tür sosyal faaliyetlerin artmasından memnuniyet duyduğunu ifade etti.
Çocuklarıyla birlikte etkinliğe katılan Tugay Ertürk ise organizasyonun aile bağlarını güçlendirmeye katkı sağladığını belirterek, etkinliğin özenle hazırlandığını söyledi.
Etkinlikte babasıyla birlikte oyunlara katılan Defne Ertürk de programı çok beğendiğini ve etkinlik boyunca eğlenceli vakit geçirdiğini dile getirdi.
Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen etkinlik, ailelerin sosyal yaşamda bir araya gelmesine ve çocukların babalarıyla birlikte unutulmaz anılar biriktirmesine olanak sağladı. Gün boyu süren program, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.