Balkan İkincisi Nazife Tuncel Ödüllendirildi

TAKİP ET

Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, Bosna Hersek'te düzenlenen 2026 Dağ Bisikleti Balkan Şampiyonası'nda gümüş madalya kazanan milli bisikletçi Nazife Tuncel ile antrenörü Saniye Sezer Gürsesliler'i makamında ağırlayarak tebrik etti.

 Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, Bosna Hersek’te düzenlenen 2026 Dağ Bisikleti Balkan Şampiyonası’nda gümüş madalya kazanan milli bisikletçi Nazife Tuncel ile antrenörü Saniye Sezer Gürsesliler’i makamında ağırlayarak tebrik etti.

Manisa’nın Akhisar ilçesinde yetişen ve çalışmalarını burada sürdüren milli sporcu Nazife Tuncel, Bosna Hersek’te gerçekleştirilen şampiyonada Genç Kadınlar kategorisinde yarıştı. Yarış sırasında yaşadığı talihsiz düşmeye rağmen mücadelesini sürdüren Tuncel, parkuru tamamlayarak Balkan ikincisi oldu ve gümüş madalya kazandı.

Ziyarette şampiyona süreci hakkında bilgi alan İl Müdürü Yunus Öztürk, milli sporcunun yaşadığı olumsuzluğa rağmen yarışmayı bırakmayarak elde ettiği başarının Manisa adına büyük önem taşıdığını söyledi.

Manisa’da bisiklet branşına yönelik çalışmaların gelişerek sürdüğünü belirten Yunus Öztürk, “Akhisar’da yetişen sporcumuzun milli formayla uluslararası bir organizasyonda kürsüye çıkması bizler için son derece önemli. Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü olarak Akhisar ilçemizde antrenörümüz Saniye Sezer Gürsesliler öncülüğünde sürdürülen bisiklet çalışmalarının güzel sonuçlarını uluslararası başarılarla görmeye devam ediyoruz. İnanıyorum ki bu çalışmalar sayesinde Manisa’mızdan daha nice Balkan, Avrupa ve dünya şampiyonları çıkacaktır. Nazife Tuncel’i ve bu başarıda emeği bulunan antrenörümüz Saniye Sezer Gürsesliler’i tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum” dedi.

Ziyarette milli sporcu Nazife Tuncel ve antrenörü Saniye Sezer Gürsesliler, desteklerinden dolayı Yunus Öztürk’e teşekkür etti. Görüşmede ayrıca Akhisar Karabulut Spor Kulübü Başkan Yardımcısı Gürkan Başaran ile kulüp yöneticisi Eftal Gürsesliler de yer aldı.