Başkan Balaban'dan Otostop Çeken Üniversite Öğrencilerine Sürpriz Ziyaret

TAKİP ET

Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, Celal Bayar Üniversitesi Hafsa Sultan Hastanesi önünde otostop çeken iki üniversite öğrencisini evlerine bıraktıktan sonra, öğrencilerin daveti üzerine akşam yemeğinde misafir oldu.

 Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, Celal Bayar Üniversitesi Hafsa Sultan Hastanesi önünde otostop çeken iki üniversite öğrencisini evlerine bıraktıktan sonra, öğrencilerin daveti üzerine akşam yemeğinde misafir oldu.

Başkan Balaban’a, ziyaretinde CHP Yunusemre İlçe Başkanı Yalçın Arcak ve İlçe Gençlik Kolları Başkanı Ceren Saldıran da eşlik etti. Evde karşılaştıkları belediye başkanını görünce şaşıran öğrenciler, Balaban’ın misafirperverliğinden memnuniyet duyduklarını ifade etti.

Balaban, gençlerle sohbet ederek kendi üniversite anılarını paylaştı. Genç mühendis adaylarına başarılar dileyen Balaban, “Gençlerimizi evlerine bıraktık, davetlerini kırmayarak sohbet ettik. Onların pırıl pırıl gençler olduğunu görmek bizleri mutlu etti” dedi.