Başkan Ferdi Zeyrek Vefatının 7. Gününde Dualarla Anıldı

TAKİP ET

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Merhum Ferdi Zeyrek, vefatının yedinci gününde Manisa'nın dört bir yanında özlem, sevgi ve dualarla anıldı. Manisa Büyükşehir Belediyesi ve ilçe belediyeleri tarafından organize edilen anma programında, 17 ilçede eş zamanlı olarak lokma ve pilav hayırları gerçekleştirildi.

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Merhum Ferdi Zeyrek, vefatının yedinci gününde Manisa’nın dört bir yanında özlem, sevgi ve dualarla anıldı. Manisa Büyükşehir Belediyesi ve ilçe belediyeleri tarafından organize edilen anma programında, 17 ilçede eş zamanlı olarak lokma ve pilav hayırları gerçekleştirildi.

17 İlçede Anma ve Hayır

Merkez Şehzadeler ve Yunusemre ilçelerinde;

Manisa Büyükşehir Belediyesi hizmet binası önü

MASKİ Genel Müdürlüğü hizmet binası önü

15 Temmuz Demokrasi Meydanı

Cumhuriyet Meydanı

Manisa Celal Bayar Üniversitesi Hafsa Sultan Hastanesi

Uncubozköy Halil Onultmak Spor Tesisleri

Yeni Cami

Kırmızı Köprü

Muradiye Pazaryeri

Nurlupınar Pazaryeri

Horozköy Meydanı

Manisa Şehir Hastanesi önü

başta olmak üzere 12 farklı noktada hayır etkinlikleri düzenlendi. Diğer 15 ilçede de belirlenen meydan ve cami önlerinde aynı anda dualar okundu, vatandaşlara lokma ve pilav ikram edildi.

Manisalılar Başkan Zeyrek’i Unutmadı

Her yaştan Manisalı’nın yoğun katılım gösterdiği anma programlarında merhum başkanın aziz hatırası dualarla yad edildi. Vatandaşlar, “Onu sevgiyle ve özlemle anıyoruz. Manisa için yaptığı hizmetler asla unutulmayacak” diyerek duygularını dile getirdi.

Manisa Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, merhum başkanın halkla iç içe geçen belediyecilik anlayışını ve Manisa’ya kazandırdığı değerleri yaşatmaya devam edeceklerini vurguladı.