Büyükşehir'den YKS Adaylarına İkram Desteği
Manisa Büyükşehir Belediyesi, 20-21 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilen Yükseköğretim Kurumları Sınavı süresince sınav merkezleri önünde su ve limonata ikramında bulunarak üniversite adayları ile ailelerinin yanında oldu.
Manisa Büyükşehir Belediyesi, 20-21 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilen Yükseköğretim Kurumları Sınavı süresince sınav merkezleri önünde su ve limonata ikramında bulunarak üniversite adayları ile ailelerinin yanında oldu.
Sağlık ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı koordinesinde yürütülen çalışma kapsamında, sınavın ilk oturumu olan Temel Yeterlilik Testi ile ikinci oturumu Alan Yeterlilik Testi boyunca kent genelindeki çeşitli noktalarda görev yapan ekipler öğrencilere ve ailelerine ikramlarda bulundu.
Manisa Büyükşehir Belediyesi ekipleri, Manisa Celal Bayar Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi, Manisa Lisesi, Muradiye ve Bozköy kampüs girişleri ile Fatih Anadolu Lisesi önünde kurulan stantlarda su ve limonata dağıttı.
Sınav heyecanı yaşayan öğrencilere ve okul bahçelerinde bekleyen ailelerine yapılan ikramlar vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılandı. Manisa Büyükşehir Belediyesi ekipleri, sınav süresince adayların ve ailelerinin yanında olarak sosyal belediyecilik çalışmaları kapsamında destek verdi.