Judocular Avrupa Kupası Biletini Aldı
Yunusemre Belediyesporlu judocular, Hatay'da düzenlenen Yeşilay Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası'nda elde ettikleri derecelerle önemli bir başarıya imza attı. Kırmızı-beyazlı sporcular, organizasyondan 1 altın ve 1 bronz madalya ile dönerken, toplam 5 sporcu Avrupa Judo Kupası'na katılma hakkı kazandı.
Yunusemre Belediyesporlu judocular, Hatay’da düzenlenen Yeşilay Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası’nda elde ettikleri derecelerle önemli bir başarıya imza attı. Kırmızı-beyazlı sporcular, organizasyondan 1 altın ve 1 bronz madalya ile dönerken, toplam 5 sporcu Avrupa Judo Kupası’na katılma hakkı kazandı.
Şampiyonada 48 kiloda mücadele eden Zeynep Meşe, rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu oldu ve altın madalyanın sahibi oldu. 40 kiloda tatamiye çıkan Elif Şanıer ise Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalya kazandı.
Yunusemre Belediyespor adına yarışan sporculardan 40 kiloda Rabia Tekin, 36 kiloda Azra Karan ve 46 kiloda Oğuzhan Uygun da Türkiye yedincisi olarak önemli bir başarı elde etti.
Şampiyona sonunda Zeynep Meşe, Elif Şanıer, Rabia Tekin, Azra Karan ve Oğuzhan Uygun, 11-12 Temmuz tarihlerinde Kocaeli’nde düzenlenecek Yıldızlar Avrupa Judo Kupası’na katılmaya hak kazandı.
Yunusemre Belediyespor Kulüp Başkanı Bülent Kanik, sporcuları ve teknik ekibi tebrik ederek, judo branşının son yıllarda elde ettiği başarılarla kulübün önemli branşlarından biri haline geldiğini söyledi. Kanik, elde edilen başarıları Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban’a armağan ettiklerini ifade etti.