MABEM Öğretmenleri Yeni Dönem İçin Bir Araya Geldi
Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezlerinde görev yapan yaklaşık 240 öğretmen, 2025-2026 eğitim-öğretim yılını değerlendirmek ve yeni dönemin planlamasını yapmak amacıyla bir araya geldi.
Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezlerinde görev yapan yaklaşık 240 öğretmen, 2025-2026 eğitim-öğretim yılını değerlendirmek ve yeni dönemin planlamasını yapmak amacıyla bir araya geldi.
Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezleri tarafından düzenlenen toplantı, Manisa Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu’nda gerçekleştirildi. Programa, Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Halk Eğitim Şube Müdürü Serap Gücüyen, Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezleri idarecileri ve Manisa’nın 17 ilçesinde görev yapan öğretmenler katıldı.
Program kapsamında öğretmenlerin mesleki gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla Eğitim Danışmanı, Yazar ve Eğitmen Zafer Polat Koyuncu tarafından “Eğitim Danışmanlığı Eğitimci Eğitimi” başlıklı seminer verildi. Seminerde yeni nesil eğitim yaklaşımları ve öğrencilere rehberlik süreçleri ele alındı.
Toplantıda, Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezleri İlçeler Koordinatörü Esra Ağgül ve Rehberlik Koordinatörü Ali Tatlı da sunum gerçekleştirdi. Sunumlarda 2025-2026 eğitim-öğretim yılında yürütülen çalışmalar değerlendirilirken, 2026-2027 döneminde hayata geçirilmesi planlanan projeler ve hedefler hakkında bilgi verildi.
Programın sonunda, yıl boyunca özveriyle görev yapan ve en fazla ek çalışma gerçekleştiren öğretmenlere eğitime sundukları katkılar nedeniyle teşekkür edildi.