Manisa Büyükşehir Belediyesi Aşure İkramlarına Başladı

TAKİP ET

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramlarına başladı. Paylaşma, bereket ve dayanışmanın simgesi olan aşure, ilk olarak Soma ve Akhisar'da vatandaşlarla buluştu.

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramlarına başladı. Paylaşma, bereket ve dayanışmanın simgesi olan aşure, ilk olarak Soma ve Akhisar'da vatandaşlarla buluştu.

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının manevi atmosferini ve birlik beraberlik duygusunu il genelinde yaşatmak amacıyla aşure ikramları düzenliyor. Programın ilk durakları olan Soma ve Akhisar'da gerçekleştirilen etkinlikler vatandaşlardan yoğun ilgi gördü.

Soma'daki programa sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, muhtarlar ve çok sayıda vatandaş katılırken, Akhisar'daki programa Belediye Başkanı Ekrem Kayserili de katıldı. Dualarla başlayan etkinlikte hazırlanan aşureler vatandaşlara ikram edildi.

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Muharrem ayının bereketini Manisa'nın her ilçesine ulaştırmaktan mutluluk duyduklarını belirterek, "Aşure, farklı tatların bir araya gelerek eşsiz bir lezzet oluşturması gibi, birlik ve beraberliğimizin de en güzel simgelerinden biridir. Soma ve Akhisar'da sivil toplum kuruluşlarımız ve hemşehrilerimizle bu bereketi paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Aşure ikramlarımız önümüzdeki günlerde ilimizin farklı noktalarında da devam edecek." dedi.

Manisa Büyükşehir Belediyesi'nin aşure ikram programı şu şekilde devam edecek:

29 Haziran Pazartesi – Turgutlu Eski Belediye Önü

30 Haziran Salı – Alaşehir Kent Meydanı

3 Temmuz Cuma – Salihli Kent Meydanı

6 Temmuz Pazartesi – Merkez Karaköy Pazaryeri

9 Temmuz Perşembe – Merkez Perşembe Pazarı

11 Temmuz Cumartesi – Merkez Alaybey Pazaryeri

11 Temmuz Cumartesi – Merkez Laleli Pazaryeri

13 Temmuz Pazartesi – Merkez 15 Temmuz Demokrasi Meydanı