Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden Muharrem Ayı'na Özel Aşure İkramı

TAKİP ET

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem Ayı'nın manevi atmosferinde geleneksel aşure ikramlarına bu yıl da devam ediyor. Bolluğun, bereketin ve paylaşmanın simgesi olan aşureler, ilk olarak Alaybey ve Laleli pazaryerlerinde vatandaşlara dağıtıldı.

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem Ayı’nın manevi atmosferinde geleneksel aşure ikramlarına bu yıl da devam ediyor. Bolluğun, bereketin ve paylaşmanın simgesi olan aşureler, ilk olarak Alaybey ve Laleli pazaryerlerinde vatandaşlara dağıtıldı.

Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı koordinesinde gerçekleşen etkinlikte, Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Volkan Sert ve Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Başkanı Destan Bulgay da hazır bulundu. Yapılan duaların ardından, özenle hazırlanan aşureler Manisalılarla buluşturuldu. Programda, paylaşmanın ve dayanışmanın güzelliği birlikte yaşandı.

Vatandaşlardan da büyük teşekkür geldi. Gaziantep’ten Manisa’ya ziyaret için geldiğini belirten Fatma Sevda Demirci, “Aşure ikramı çok güzeldi, çok büyük miktarda hazırlanmış. Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür ederim” dedi. Funda Demirci ise, “Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin etkinlikleri çok güzel. Muharrem Ayı dolayısıyla yapılan aşure dağıtımıyla bir arada olmak, dua etmek çok anlamlı. Başkan Besim Dutlulu ve belediyemize teşekkürler” ifadelerini kullandı.

Aşure İkramları Kentin Farklı Noktalarında Devam Edecek

Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin aşure dağıtımları, kentin çeşitli noktalarında belirlenen tarihlerde devam edecek. Program şöyle:

14 Temmuz Pazartesi, 17.30 – Ulupark

16 Temmuz Çarşamba, 17.30 – 15 Temmuz Demokrasi Meydanı

18 Temmuz Cuma, 14.00 – Horozköy Meydanı

20 Temmuz Pazar, 13.00 – Nurlupınar Pazaryeri

20 Temmuz Pazar, 16.00 – Muradiye Pazaryeri

21 Temmuz Pazartesi, 13.30 – Karaköy Pazaryeri

24 Temmuz Perşembe, 13.30 – Perşembe Pazaryeri (Eski Garaj)

Manisalılar, bu anlamlı gelenekte bir araya gelmeye devam edecek.