Manisalı Badmintonculardan Sırbistan'da Madalya Başarısı

TAKİP ET

Sırbistan'da düzenlenen Youth Open International 2026 Badminton Turnuvası'nda Türkiye'yi temsil eden Manisalı sporcular, kazandıkları madalyalarla önemli bir başarı elde etti.

Sırbistan’da düzenlenen Youth Open International 2026 Badminton Turnuvası’nda Türkiye’yi temsil eden Manisalı sporcular, kazandıkları madalyalarla önemli bir başarı elde etti.

22 ülkeden sporcuların katıldığı uluslararası organizasyonda mücadele eden Manisalı badmintoncular, farklı kategorilerde dereceye girerek hem Türkiye’yi hem de Manisa’yı gururlandırdı.

Turnuvada Simay Koca ve Defne Demir, U11 yaş altı çift kızlar kategorisinde gümüş madalya kazandı. U11 yaş altı tek kızlar kategorisinde de mücadele eden Defne Demir, turnuvayı bronz madalya ile tamamladı.

U13 yaş altı tek kızlar kategorisinde yarışan Ezmira Akgünlü bronz madalyanın sahibi olurken, U13 yaş altı çift kızlar kategorisinde mücadele eden Ezmira Akgünlü ve Ada Ceylan da bronz madalya kazandı.

Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, turnuvada madalya kazanarak Türkiye’yi ve Manisa’yı başarıyla temsil eden sporcuları tebrik etti. Yunus Öztürk, Youth Open International 2026 Badminton Turnuvası’nda elde edilen derecelerin kendilerini mutlu ettiğini belirterek, sporcuların uluslararası bir organizasyonda kürsüye çıkmasının Manisa’da badminton branşında yapılan çalışmaların önemli bir göstergesi olduğunu ifade etti. Öztürk, başarılarıyla gurur yaşatan Simay Koca, Defne Demir, Ezmira Akgünlü ve Ada Ceylan ile emeği geçen antrenörleri ve ailelerini kutlayarak sporculara başarılarının devamını diledi.