MASKİ'den Turgutlu'da İki Mahalleye Yeni Su Kaynağı

TAKİP ET

Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü, kırsal mahallelerde içme suyu kapasitesini artırmak amacıyla Turgutlu'nun Çepnibektaş ve Yayla mahallelerinde yeni içme suyu sondaj çalışmalarına başladı.

Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü, kırsal mahallelerde içme suyu kapasitesini artırmak amacıyla Turgutlu’nun Çepnibektaş ve Yayla mahallelerinde yeni içme suyu sondaj çalışmalarına başladı.

Özellikle yaz aylarında artan su ihtiyacına kalıcı çözümler üretmek için çalışmalarını sürdüren MASKİ Genel Müdürlüğü, gerçekleştirilen sondaj çalışmalarıyla iki mahallede içme suyu kapasitesini artırmayı hedefliyor.

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, kent genelinde altyapı yatırımlarının devam ettiğini belirterek, vatandaşların sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna ulaşabilmesi için çalışmaların sürdüğünü söyledi. Dutlulu, Manisa’nın hiçbir noktasını geride bırakmadan suya erişimi güvence altına alacak yatırımları hayata geçirmeye devam edeceklerini ifade etti.

Manisa Büyükşehir Belediyesi Turgutlu İlçe Koordinatörü Tekin Çakmak da Çepnibektaş ve Yayla mahallelerinde yaşanan su sıkıntısını gidermek amacıyla çalışmaların hızla sürdüğünü belirterek, kısa süre içerisinde suya ulaşarak sorunu çözüme kavuşturmayı hedeflediklerini kaydetti.

Çepnibektaş Mahalle Muhtarı Hamza Turan, mahallede yaşanan içme suyu yetersizliği nedeniyle yapılan başvurunun ardından MASKİ ekiplerinin sondaj çalışmalarına başladığını belirterek desteklerinden dolayı Manisa Büyükşehir Belediyesi ve MASKİ’ye teşekkür etti.

Yayla Mahalle Muhtarı Ali Yavuz Demirelli ise özellikle yaz aylarında artan nüfus nedeniyle içme suyu ihtiyacında sıkıntılar yaşandığını ifade ederek, taleplerinin ardından ekiplerin kısa sürede mahallede çalışmalara başladığını söyledi.

MASKİ tarafından yürütülen çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte iki mahallede içme suyu kapasitesinin artırılması ve yaşanan su sorunlarının giderilmesi hedefleniyor.