Minik Hamza'nın İlk Mektubuna Anlamlı Yanıt
Manisa'da Mehmet Suphi Egemen İlkokulu 1-D sınıfı öğrencisi 7 yaşındaki Hamza Yetkin Yağız, okuma yazmayı öğrendikten sonra kaleme aldığı ilk mektubu Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk'e gönderdi.
Manisa'da Mehmet Suphi Egemen İlkokulu 1-D sınıfı öğrencisi 7 yaşındaki Hamza Yetkin Yağız, okuma yazmayı öğrendikten sonra kaleme aldığı ilk mektubu Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk'e gönderdi.
Mektubunda, "Ben 7 yaşındayım. Mehmet Suphi Egemen İlkokulu 1-D sınıfında okuyorum. Okuma yazmayı öğrendiğim için size bu mektubu yazmak istedim. Sizi hiç tanımasam da sizleri çok seviyorum." ifadelerini kullanan Hamza Yetkin Yağız, Yunus Öztürk'ün Kurban Bayramı'nı da kutladı.
Minik öğrencinin mektubuna kayıtsız kalmayan Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, Hamza Yetkin Yağız'a cevap mektubu gönderdi. Öztürk ayrıca Hamza ve sınıf arkadaşlarına çeşitli hediyeler ulaştırarak eğitim hayatlarında başarılar diledi.
Yunus Öztürk, "Bir öğrencimizin okuma yazmayı öğrendikten sonra ilk mektubunu bizlere yazması bizleri son derece mutlu etti. Bu güzel duyguya vesile olan Hamza evladımızı, ailesini ve öğrencilerimizin yetişmesinde büyük emekleri bulunan sınıf öğretmenlerimizi gönülden tebrik ediyorum. Çocuklarımızın bu yaşta sevgiyle, samimiyetle ve özgüvenle kendilerini ifade etmeleri bizler için çok kıymetli." dedi.
Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Eğitim Şube Müdürü Orçun Sarıgül, 75. Yıl Gençlik Merkezi Müdürü Turgut Ergin ve gençlik liderleri de Mehmet Suphi Egemen İlkokulu 1-D sınıfını ziyaret ederek Yunus Öztürk tarafından gönderilen hediyeleri öğrencilere teslim etti.
Ziyaret kapsamında gençlik liderleri tarafından çeşitli etkinlikler düzenlenirken, öğrenciler hem etkinliklerde keyifli vakit geçirdi hem de kendilerine ulaştırılan hediyeler dolayısıyla mutluluk yaşadı.