Serdar Dincer'den Karne Günü Mesajı

TAKİP ET

Turgutlu İlçe Milli Eğitim Müdürü Serdar Dincer, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla öğrenci, öğretmen ve velilere yönelik bir mesaj yayımladı.

 Turgutlu İlçe Milli Eğitim Müdürü Serdar Dincer, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla öğrenci, öğretmen ve velilere yönelik bir mesaj yayımladı.

Serdar Dincer, bir eğitim öğretim yılının daha emek, gayret ve başarılarla tamamlandığını belirterek, öğrencileri yıl boyunca gösterdikleri çaba ve azimden dolayı tebrik etti. Yaz tatilinin dinlenmenin yanı sıra kitap okumak, yeni bilgiler öğrenmek, spor yapmak ve aileyle kaliteli zaman geçirmek için de önemli bir fırsat olduğunu ifade etti.

Öğretmenlere de teşekkür eden Serdar Dincer, geleceğin teminatı olan öğrencilerin bilgi, sevgi ve fedakârlıkla yetiştirilmesinde gösterilen özverinin her türlü takdirin üzerinde olduğunu vurguladı. Yaz tatilinin öğretmenlere ve ailelerine huzur, sağlık ve mutluluk getirmesini temenni etti.

Velilere de seslenen Serdar Dincer, çocukların eğitim sürecinde verilen destek ve iş birliği için teşekkür ederek, yaz döneminde öğrencilerin sosyal, kültürel ve akademik gelişimlerini destekleyecek etkinliklere yönlendirilmesinin geleceğe yapılacak önemli bir yatırım olduğunu belirtti.

Mesajının sonunda Serdar Dincer, tüm öğrenci, öğretmen ve velilere sağlıklı, huzurlu, mutlu ve verimli bir yaz tatili dileyerek, yeni eğitim öğretim yılında yeniden buluşmayı temenni etti.