Turgutlı OSB Atıksu Arıtma Tesisi İhaleye Çıktı
Manisanın turgutlu ilçesi, Organize sanayi bölgesinin atıksu arıtma tesisi projesi ile ilgili ihale süreci başlatıldı.
Manisa’nın Turgutlu ilçesinde, 1. Organize Sanayi Bölgesi’nde atıksu arıtma tesisi yapımı için ihale süreci başlatıldı.
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığının kredi desteğiyle gerçekleştirilecek proje kapsamında, 10 bin metreküp/gün kapasiteli tesisin yapımı, mekanik ve elektrik ekipmanlarının temini ile montajı, işletmeye alınması, deneme ve bakım süreçleri yürütülecek. Ayrıca iş sonu uygulama projeleri hazırlanacak ve idare personeline eğitim verilecek.
İhale, 30 Eylül 2025’te saat 10.00’da, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Yeni Hizmet Binası’nda yapılacak. Yer tesliminden itibaren 24 ayda tamamlanması planlanan proje, Turgutlu’daki sanayi kuruluşlarından kaynaklanacak evsel ve endüstriyel nitelikli atık suların arıtılmasını hedefliyor.
İhaleye yalnızca yerli istekliler katılabilecek. İsteklilerin, kapalı zarf usulüyle hazırlayacakları teklif dosyalarını en geç ihale günü saat 10.00’a kadar Bakanlığa teslim etmeleri gergerekiyor
İhale dokümanları, Turgutlu 1. OSB Yönetim Kurulu Başkanlığı veya Bakanlığın yeni hizmet binasında görülebilecek, ayrıca 5 bin TL bedelle temin edilebilecek.
Tesisin, bölgedeki çevre ve sanayi altyapısına önemli katkı sağlaması bekleniyor.