Turgutlu'da 19 Ekim Muhtarlar Günü Kutlandı
Manisa'nın Turgutlu ilçesinde 19 Ekim Muhtarlar Günü dolayısıyla tören düzenlendi.
Manisa’nın Turgutlu ilçesinde 19 Ekim Muhtarlar Günü dolayısıyla tören düzenlendi.
15 Temmuz Demokrasi Şehitleri Alanı’nda gerçekleştirilen tören, Atatürk Anıtı’na çelenk sunumuyla başladı.
Ardından saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.
Törende Turgutlu Kaymakamı Selami Kapankaya ile Turgutlu Muhtarlar Derneği Başkanı, Turan Mahallesi Muhtarı Avni Gürel, günün anlam ve önemine dair konuşmalar gerçekleştirdi.
Etkinliklerin devamında, saat 12.30’da Turgutlu Muhtarlar Derneği önünde şehitler ve hayatını kaybeden muhtarlar için dua edilip hayır yemeği dağıtıldı.
Turgutlu’da düzenlenen programda, muhtarların yerel yönetimlerdeki önemli rolü bir kez daha vurgulandı.
Törene Kaymakam Selami Kapankaya, Emniyet Müdürü Mehmet Dursun, Jandarma Komutanı Sercan Karaçalı, Belediye Başkan Yardımcısı Hüseyin Maliz, Milli Eğitim Müdürü Serdar Dinçer, Sağlık Müdürü Dr. Bilgehan Hasyiğit, kurum müdürleri, siyasi parti temsilcileri ve muhtarlar katıldı.