Turgutlu'da Asfalt Sezonu Geren Mevkii'nde Başladı

TAKİP ET

 Turgutlu Belediye Başkanı Çetin Akın, ilçe genelinde devam eden çalışmaları yerinde incelemeyi sürdürüyor. Sahada yürütülen çalışmaları yakından takip eden Başkan Çetin Akın, bu kez Geren Mevkii'nde devam eden asfaltlama çalışmalarını inceledi. Teknik ekiplerden bilgi alan Başkan Akın, 2026 yılı asfalt sezonunun başladığını duyurdu.

 Turgutlu Belediye Başkanı Çetin Akın, ilçe genelinde devam eden çalışmaları yerinde incelemeyi sürdürüyor. Sahada yürütülen çalışmaları yakından takip eden Başkan Çetin Akın, bu kez Geren Mevkii’nde devam eden asfaltlama çalışmalarını inceledi. Teknik ekiplerden bilgi alan Başkan Akın, 2026 yılı asfalt sezonunun başladığını duyurdu.

İncelemelere Başkan Yardımcısı Ali Rıza Kıran ve Fen İşleri Müdürü Cihan Çakto da katıldı. Turgutlu Belediyesinin kendi imkanlarıyla 2019 yılında kurduğu asfalt şantiyesinin ilçeye önemli katkılar sağladığını belirten Başkan Çetin Akın, ova yollarındaki asfaltlama çalışmalarının yeni sezonda da aralıksız süreceğini ifade etti.

Turgutlu Belediye Başkanı Çetin Akın, “Soğuk asfalt şantiyesi kurmuştuk. Kurduğumuz asfalt şantiyesi sayesinde bugüne kadar yaklaşık 500 kilometre ova yolunu asfaltladık. Bugün ise yeni sezonu açıyor, ova yollarımızdaki asfalt çalışmalarımıza başlatıyoruz. Hedefimiz, hava koşullarının elverişli olması durumunda bu yıl içerisinde 100-110 kilometre ova yolunu asfaltlamak. Çiftçilerimiz bizim her şeyimiz. Onların arazilerine giderken, ürünlerini yetiştirirken ve hasat ettikleri ürünleri taşırken konforlu ve güvenli yollarda ulaşım sağlamaları için elimizden gelen tüm gayreti gösteriyoruz. Bundan sonra da aynı kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz. Her şey çiftçilerimiz için. Biz çiftçilerimizi çok seviyoruz” dedi.