Vali Vahdettin Özkan'dan Karne Günü Mesajı
Manisa Valisi Vahdettin Özkan, 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı'nın sona ermesi dolayısıyla öğrenci, öğretmen ve velilere yönelik bir mesaj yayımladı.
Manisa Valisi Vahdettin Özkan, 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı'nın sona ermesi dolayısıyla öğrenci, öğretmen ve velilere yönelik bir mesaj yayımladı.
Vali Vahdettin Özkan, eğitim öğretim yılının başarıyla tamamlanmasının huzur ve mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, öğrencilerin gayreti, öğretmenlerin fedakârlığı ve velilerin desteğiyle eğitim alanında önemli kazanımlar elde edildiğini ifade etti.
Eğitimin yalnızca bilgi aktarımından ibaret olmadığını vurgulayan Vali Vahdettin Özkan, milli ve manevi değerlere bağlı, düşünen, üreten, araştıran ve sorumluluk sahibi bireyler yetiştirmenin önemine dikkat çekti.
Öğrencilere seslenen Vali Vahdettin Özkan, karnelerin yalnızca akademik başarıyı değil, gösterilen çaba ve gelişimi de yansıttığını belirterek, yaz tatilinin dinlenerek, kitap okuyarak ve sosyal ile kültürel faaliyetlere katılarak değerlendirilmesini tavsiye etti.
Öğretmenlere özverili çalışmaları dolayısıyla teşekkür eden Vali Vahdettin Özkan, Türkiye Yüzyılı hedeflerine ulaşma yolunda eğitimcilerin önemli katkılar sunduğunu ifade etti. Velilere de çocuklarının eğitim sürecindeki destekleri ve okul-aile iş birliğine verdikleri katkı nedeniyle teşekkür etti.
Vali Vahdettin Özkan, eğitim altyapısının güçlendirilmesi, eğitim ortamlarının iyileştirilmesi ve öğrencilerin daha nitelikli şartlarda eğitim alması için çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğünü belirterek, eğitim alanına yapılan her yatırımın ülkenin geleceğine yapılan en değerli yatırım olduğunu vurguladı.
Mesajının sonunda Vali Vahdettin Özkan, 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı'nın tamamlanmasında emeği geçen tüm yönetici, öğretmen, öğrenci ve velilere teşekkür ederek, yaz tatilinin sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini diledi.