YKS'de 31 Bin Öğrenciye Ücretsiz Ulaşım

TAKİP ET

Manisa Büyükşehir Belediyesi, 20-21 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilen Yükseköğretim Kurumları Sınavı kapsamında öğrencilerin sınav merkezlerine sorunsuz ulaşabilmesi için il genelinde ücretsiz toplu taşıma hizmeti sundu. Uygulamadan 31 bin 803 öğrenci yararlandı.

 Manisa Büyükşehir Belediyesi, 20-21 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilen Yükseköğretim Kurumları Sınavı kapsamında öğrencilerin sınav merkezlerine sorunsuz ulaşabilmesi için il genelinde ücretsiz toplu taşıma hizmeti sundu. Uygulamadan 31 bin 803 öğrenci yararlandı.

Manisa’da ilk kez hayata geçirilen uygulama kapsamında sınav günlerinde toplu taşıma araçları tam kapasiteyle hizmet verirken, trafik zabıta ekipleri de ana arterlerde ve yoğun noktalarda görev yaptı.

Sınav öncesi ve sırasında sahada bulunan ekipler, trafik yoğunluğuna anında müdahale ederken, sınav merkezlerine yetişmekte zorlanan öğrencileri de zabıta araçlarıyla sınav noktalarına ulaştırdı.

Konuya ilişkin açıklama yapan Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, öğrencilerin hayatlarındaki önemli bir dönüm noktasında yanlarında olmak istediklerini belirterek, ücretsiz ulaşım hizmeti sayesinde 31 bin 803 öğrencinin sınav yerlerine sorunsuz şekilde ulaştığını ifade etti.

Besim Dutlulu, ekiplerin sınav öncesinde gerekli tüm hazırlıkları yaptığını ve ulaşımda herhangi bir aksaklık yaşanmadığını belirterek, sınava katılan öğrencilere başarı dileklerini iletti.

Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından alınan önlemler sayesinde öğrenciler ve aileleri sınav günlerinde ulaşım konusunda sorun yaşamazken, uygulama vatandaşlar tarafından da memnuniyetle karşılandı.