Çilek Üreticilerine Yüzde 75 Hibeli Destek
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli ve Köprübaşı ilçelerinde çilek üretimi yapan çiftçilere yönelik yüzde 75 hibeli malç naylonu desteği sağladı. Destek kapsamında toplam 73 üreticiye malç naylonu dağıtıldı.
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli ve Köprübaşı ilçelerinde çilek üretimi yapan çiftçilere yönelik yüzde 75 hibeli malç naylonu desteği sağladı. Destek kapsamında toplam 73 üreticiye malç naylonu dağıtıldı.
Manisa Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda yürütülen proje kapsamında Salihli’nin Gökeyüp Mahallesi ile Köprübaşı ilçesindeki üreticilere, her biri yaklaşık bir dönümlük alanı kaplayacak uzunlukta malç naylonları teslim edildi. Dağıtım programına Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, Manisa Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanı Yılmaz Usta ve üreticiler katıldı.
Programda konuşan Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, üretim maliyetlerinin azaltılması amacıyla tarımsal destek çalışmalarının sürdüğünü belirterek, bölgenin önemli tarım ürünlerinden olan Gökeyüp çileğinin üretimine katkı sağlamayı amaçladıklarını ifade etti.
Manisa Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanı Yılmaz Usta ise desteğin Çiftçi Kayıt Sistemi’ne kayıtlı ve 4 dönümün altında çilek üretim alanına sahip üreticileri kapsadığını belirtti. Usta, bütçe imkanları doğrultusunda küçük üreticilere öncelik verdiklerini ve malç naylonu maliyetinin yüzde 75’inin hibe olarak karşılandığını söyledi.
Gökeyüp Mahalle Muhtarı Ramazan Özdemir, sağlanan destek nedeniyle Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ve emeği geçenlere teşekkür etti.
Salihli Belediyesi Meclis Üyesi ve çilek üreticisi Mesut Yüksel de malç naylonlarını teslim aldıklarını belirterek, üreticilerin destekten memnun olduğunu ifade etti.