Yunusemre Belediyesi, vatandaşların ulaşım güvenliğini artırmak ve çevre temizliğine katkı sağlamak amacıyla Karaali Mahallesi’nde ot biçme çalışması gerçekleştirdi.
İlçe genelinde çevre düzenleme ve bakım çalışmalarını sürdüren Yunusemre Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, parkların yanı sıra cadde, sokak ve yol kenarlarında da düzenli çalışmalar yapıyor. Bu kapsamda Karaali Mahallesi’nde yol kenarlarında uzayan otlar temizlenerek sürücülerin görüş mesafesinin artırılması ve çevrenin daha düzenli hale getirilmesi sağlandı.
Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, vatandaşların daha temiz, sağlıklı ve güvenli bir çevrede yaşamalarını önemsediklerini belirterek, özellikle yaz aylarında hızla büyüyen otların temizlenmesinin hem görüntü kirliliğini önlediğini hem de trafik güvenliğine katkı sağladığını ifade etti.
Ekiplerin ilçenin dört bir yanında çalışmalarını sürdürdüğünü kaydeden Başkan Semih Balaban, Yunusemre’nin tüm mahallelerinde çevre düzenleme ve bakım faaliyetlerine planlı şekilde devam edeceklerini söyledi.













