Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarında artış gösteren haşere ve vektörlere karşı il genelinde yürüttüğü ilaçlama çalışmalarını Alaşehir ilçesinde yoğun şekilde sürdürüyor.Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, zararlıların üreme alanları olan sulak bölgeler, rögarlar, çöp konteynerleri ve kışlaklarda düzenli denetim ve ilaçlama çalışmaları gerçekleştiriyor.Bu kapsamda Alaşehir'de 20 araç ve 30 personelden oluşan ekipler, ilçe merkezindeki cadde ve sokaklarda gündüz ve gece eş zamanlı ilaçlama çalışması yaptı.Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, vatandaşların sağlığı ve huzuru için çalışmaların aralıksız sürdüğünü belirterek, "Alaşehir ilçemizde başlattığımız ilaçlama seferberliği ile cadde cadde, sokak sokak çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Vektör ve haşere oluşumunun önüne geçmek amacıyla ekiplerimiz hem gündüz hem de gece mesaisinde sahada titizlikle görev yapıyor. Daha temiz, daha sağlıklı ve yaşanabilir bir Manisa hedefimizle 17 ilçemizde çalışmaya devam ediyoruz. Araç ve personelimizle 7/24 görev başındayız. Vatandaşlarımız, ilaçlama araçlarımızın anlık konumunu, güzergahını ve kamera görüntülerini 'Üzüm' uygulamamız içindeki 'Hizmet Aracım Nerede?' modülünden canlı olarak takip edebilirler." dedi.
MANİSA
Yayınlanma: 26 Haziran 2026 - 17:38
Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden İlaçlama Seferberliği
Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarında artış gösteren haşere ve vektörlere karşı il genelinde yürüttüğü ilaçlama çalışmalarını Alaşehir ilçesinde yoğun şekilde sürdürüyor.
MANİSA
26 Haziran 2026 - 17:38














