Manisa Büyükşehir Belediyesi, Sarıgöl ilçesine bağlı Alemşahlı Mahallesi’nde hayvan sağlığını tehdit eden akabane hastalığına karşı ilaçlama çalışması gerçekleştirdi. Gelen talepler doğrultusunda hızla harekete geçen ekipler, hayvan damlarında kapsamlı ilaçlama yaptı, sinek popülasyonunu azaltmak için de belirli alanlara tuzaklar yerleştirdi.
Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülen çalışmalara, Sarıgöl Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz ve Manisa Büyükşehir Belediyesi Veteriner İşleri Dairesi Başkanı Erhan İnce de katıldı. Yetkililer, çalışmaları yerinde inceleyerek vatandaşlara hastalıkla ilgili bilgi verdi.
"Üretici kazanacak ki toplum güçlensin"
Akabane hastalığının özellikle genç buzağılarda ölüme yol açabileceğine dikkat çeken Daire Başkanı Erhan İnce, “Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Besim Dutlulu’nun talimatıyla hızlı bir şekilde müdahalemizi gerçekleştirdik. Amacımız hem hayvan hem de halk sağlığını korumak. Üreticilerimizin her zaman yanındayız” dedi.
"El ele vererek çözüm üretiyoruz"
Sarıgöl Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz ise yaptığı açıklamada, “Mahallemizden gelen talep üzerine Büyükşehir Belediyemizle iletişime geçtik. Daha anlatırken ekipler harekete geçti. Dört ayrı ekip, ilaçlama çalışmalarını kısa sürede tamamladı. Desteklerinden dolayı Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Besim Dutlulu’ya ve emeği geçen tüm personele mahallemiz adına teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Manisa Büyükşehir Belediyesi, kırsalda hayvancılığı tehdit eden hastalıklara karşı önleyici ve koruyucu hizmetlerini sürdürmeyi hedefliyor.














