• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • EKONOMİ
  • GENEL
  • GÜNDEM
  • MANİSA
  • SİYASET
  • SPOR
  • TURGUTLU
  • YAŞAM
  • Ara
Turgutlu Jandarması'ndan Çiftçilere Trafik Güvenliği Eğitimi
GÜNDEM
Turgutlu Jandarması'ndan Çiftçilere Trafik Güvenliği Eğitimi
Turgutlu'da Pazar Günü Planlı Elektrik Kesintisi
GÜNDEM
Turgutlu'da Pazar Günü Planlı Elektrik Kesintisi
 Manisa'da Sahipsiz Hayvanlar İçin Çalışmalar Değerlendirildi
GENEL
Manisa'da Sahipsiz Hayvanlar İçin Çalışmalar Değerlendirildi
Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden İlaçlama Seferberliği
MANİSA
Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden İlaçlama Seferberliği
 Manisa'da Yerli OED Cihazları Hizmete Alındı
MANİSA
 Manisa'da Yerli OED Cihazları Hizmete Alındı
Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden İl Genelinde Aşure İkramı
GÜNDEM
Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden İl Genelinde Aşure İkramı
Manisa Hokey Kız Takımı Türkiye Şampiyonası'na Yükseldi
SPOR
Manisa Hokey Kız Takımı Türkiye Şampiyonası'na Yükseldi
Şehzadeler Belediyesi Yaz Okulu Kayıtları Sürüyor
MANİSA
Şehzadeler Belediyesi Yaz Okulu Kayıtları Sürüyor
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. GENEL
  3. Manisa'da 424 Milyon Metreküp Atıksu Arıtımı Yapıldı
GENEL
Yayınlanma: 11 Mart 2024 - 21:48

Manisa'da 424 Milyon Metreküp Atıksu Arıtımı Yapıldı

MASKİ Genel Müdürü Burak Aslay, Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün’ün vizyonu doğrultusunda il genelinde çevreci yatırımlara devam ettiklerini belirterek, idarenin kuruluşundan bu yana kurum bünyesinde bulunan ve başarılı bir şekilde işletilen 20 atıksu arıtma tesisi ile 424 Milyon metreküp atıksu arıtımı yapıldığını vurguladı. 

GENEL
11 Mart 2024 - 21:48
Yorumlar
2 dk okunma süresi
TAKİP ETTAKİP ET
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Manisa’da 424 Milyon Metreküp Atıksu Arıtımı Yapıldı


Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün öncülüğünde kurulduğu günden bu yana Gediz ve Bakırçay Ovaları’nın bereketli topraklarını koruma noktasındaki yatırımlarını sürdüren Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, bünyesindeki atıksu arıtma tesislerini başarıyla işletmeye devam ediyor. MASKİ Genel Müdürü Burak Aslay, idare tarafından işletilen 20 atıksu arıtma tesisi ile bugüne kadar 424 Milyon metreküp atıksu arıtımı yapıldığını belirtti. Genel Müdür Aslay, 2015-2022 yılları arasında tesislerin 32 Milyon 400 bin TL’lik enerji teşvikinden yararlandığını da sözlerine ekledi.  
“Üç yeni atıksu arıtma tesisimizin projesi hazır”
Manisa’nın doğal çevresinin korunması noktasında Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün’ün çevreci yatırımlara büyük önem verdiğini belirten Genel Müdür Aslay, “Yaklaşık bin 700 personelimizle 17 ilçemiz 1088 mahallemizde yaşayan vatandaşlarımıza sağlıklı içme suyu ve altyapı temini noktasındaki çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Gelecek nesillerimize daha yaşanılabilir bir şehir bırakmak için de atıksu arıtma tesisi yatırımlarımıza büyük önem veriyoruz. İdaremiz kurulduğu günden bu yana ekonomik ömrünü tamamlamış tesisler yerine Manisa ve Alaşehir merkeze modern tesisler inşa ettik. Atıksu arıtma tesisi olmayan Turgutlu, Soma, Gördes, Alaşehir Kavaklıdere ve Sarıgöl’e de yeni tesisler kazandırdık. İlçe ve belde belediyelerinden devraldığımız tesislerle birlikte Manisa’mıza şu an 20 atıksu arıtma tesisiyle hizmet veriyoruz. Selendi İleri Biyolojik Atıksu Arıtma Tesisimizde ise inşa çalışmaları, mekanik ve elektrik imalatları da tamamlanarak tesisin kuru kabulü yapıldı. Demirci ve Kırkağaç İlyaslar’da ise inşa çalışmalarımız hızla devam ediyor. Ayrıca Köprübaşı, Alaşehir Uluderbent ve Yunusemre Muradiye mahallemize inşa edeceğimiz tesislerimizin de projeleri hazır. Tüm bu yatırımlar göz önüne alındığında kuruluşumuzdan bu yana 424 Milyon metreküp atıksuyu arıtıp bereketli Gediz ve Bakırçay havzalarına temiz bir şekilde deşarj ettik” diye konuştu. 
“32 Milyon 400 bin TL’lik enerji teşvikinden yararlandık “
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yayınlanan yönetmelik kapsamında, çevre iznine sahip ve yıl içinde çevre cezası almamış atıksu arıtma tesislerine verilen enerji teşviki kapsamında yönetmelikte yer alan tüm hükümleri başarıyla yerine getirdiklerini ifade eden Genel Müdür Aslay, “Kurumumuz bünyesinde bulunan ve başarılı bir şekilde işletilen tesislerimiz 2015-2022 yılları arasında 32 Milyon 400 bin TL’lik enerji teşvikinden yararlandı. 2023 yılı enerji teşvikleri için de gerekli çalışmalar tamamlandıktan sonra Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü’ne başvurumuzu yapacağız. Tesislerimizden gelen enerji teşvikleri Manisa’mıza yeni yatırımlar yapabilmemize ve kurum bütçemizi de korumamıza imkan sağlıyor. Enerji teşvikinden faydalanmaya hak kazanan her yeni tesisimizle birlikte Manisa ve Manisalılarımız kazanmaya devam edecek” dedi.  
 

# MASKİ
EDİTÖR
Turgutlu Haber
Turgutlu Haber
  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
Yorum yazabilmek için lütfen üye girişi yapınız.
İlginizi Çekebilir
 Manisa'da Sahipsiz Hayvanlar İçin Çalışmalar Değerlendirildi
Manisa'da Sahipsiz Hayvanlar İçin Çalışmalar Değerlendirildi
Başkan Çetin Akın Çalışmaları Yerinde İnceledi
Başkan Çetin Akın Çalışmaları Yerinde İnceledi
MASMEK Kursiyerlerinin Eserleri Sergilendi
MASMEK Kursiyerlerinin Eserleri Sergilendi
Akın’dan Ergenekon Kavşağı Müjdesi
Akın’dan Ergenekon Kavşağı Müjdesi
Son Haberler
Turgutlu Jandarması'ndan Çiftçilere Trafik Güvenliği Eğitimi
Turgutlu Jandarması'ndan Çiftçilere Trafik Güvenliği Eğitimi
Turgutlu'da Pazar Günü Planlı Elektrik Kesintisi
Turgutlu'da Pazar Günü Planlı Elektrik Kesintisi
 Manisa'da Sahipsiz Hayvanlar İçin Çalışmalar Değerlendirildi
Manisa'da Sahipsiz Hayvanlar İçin Çalışmalar Değerlendirildi
Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden İlaçlama Seferberliği
Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden İlaçlama Seferberliği
 Manisa'da Yerli OED Cihazları Hizmete Alındı
 Manisa'da Yerli OED Cihazları Hizmete Alındı
Çok Okunan Haberler
Turgutlu’da 46 Mahalleyi Kapsayan Elektrik Kesintisi
Turgutlu’da 46 Mahalleyi Kapsayan Elektrik Kesintisi
Turgutlu Belediyesi 168,5 Milyon Liralık 3 Arsayı Satışa Çıkardı
Turgutlu Belediyesi 168,5 Milyon Liralık 3 Arsayı Satışa Çıkardı
Turgutlu'da Aşevine 12 ton 400 kilogram kurban bağışı yapıldı
Turgutlu'da Aşevine 12 ton 400 kilogram kurban bağışı yapıldı
MASKİ, Manisa’nın Çevresini Korumaya Devam Ediyor
MASKİ, Manisa’nın Çevresini Korumaya Devam Ediyor

Ana Sayfa
ASAYİŞ
EĞİTİM
EKONOMİ
GENEL
GÜNDEM
MANİSA
SİYASET
SPOR
TURGUTLU
YAŞAM
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • EKONOMİ
  • GENEL
  • GÜNDEM
  • MANİSA
  • SİYASET
  • SPOR
  • TURGUTLU
  • YAŞAM
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler

  • Rss
  • Sitene Ekle
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim