Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü tarafından altyapısı tamamen yenilenen Saruhanlı 7 Eylül Caddesi’nde, Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından sıcak asfalt çalışmaları başlatıldı. İlk etapta 4 bin ton asfalt serilirken, çalışma kapsamında yaklaşık 10 bin ton daha sıcak asfalt uygulanacak.
İçme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu hatlarının yenilenmesinin ardından üstyapı çalışmalarına geçilen 7 Eylül Caddesi’nde devam eden çalışmaları Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu yerinde inceledi. İncelemelerde MASKİ Genel Müdürü Ali Kılıç, Genel Sekreter Yardımcısı Pınar Mine Hacıalibeyoğlu, başkan danışmanları, daire başkanları ve ilçe yöneticileri de yer aldı.
Çalışmalar hakkında açıklama yapan Başkan Besim Dutlulu, Saruhanlı’nın önemli bir altyapı yatırımına kavuştuğunu belirterek, “Saruhanlı’nın en güzel caddesi olarak bilinen 7 Eylül Caddesi, yapılan çalışmalarla hak ettiği görünüme kavuşuyor. İçme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu hatlarının tamamını yenileyerek ilçemizde çok önemli bir altyapı hamlesini hayata geçirdik. Şimdi ise üstyapı çalışmalarımızı hızla sürdürüyoruz” dedi.
İlk etapta 4 bin ton sıcak asfalt serimi gerçekleştirildiğini belirten Dutlulu, bunun ardından yaklaşık 10 bin ton daha asfalt uygulanacağını ve çalışmaların kısa süre içinde tamamlanacağını söyledi.
7 Eylül Caddesi’nin tamamlanan çalışmaların ardından modern bir görünüme kavuşacağını ifade eden Başkan Dutlulu, Saruhanlı’da ve Manisa’nın diğer ilçelerinde vatandaşların yaşam kalitesini artıracak yatırımlara devam edeceklerini belirtti. Dutlulu, yapılan hizmetlerin Saruhanlı halkına hayırlı olmasını diledi.












