• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • EKONOMİ
  • GENEL
  • GÜNDEM
  • MANİSA
  • SİYASET
  • SPOR
  • TURGUTLU
  • YAŞAM
  • Ara
Turgutlu Jandarması'ndan Çiftçilere Trafik Güvenliği Eğitimi
GÜNDEM
Turgutlu Jandarması'ndan Çiftçilere Trafik Güvenliği Eğitimi
Turgutlu'da Pazar Günü Planlı Elektrik Kesintisi
GÜNDEM
Turgutlu'da Pazar Günü Planlı Elektrik Kesintisi
 Manisa'da Sahipsiz Hayvanlar İçin Çalışmalar Değerlendirildi
GENEL
Manisa'da Sahipsiz Hayvanlar İçin Çalışmalar Değerlendirildi
Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden İlaçlama Seferberliği
MANİSA
Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden İlaçlama Seferberliği
 Manisa'da Yerli OED Cihazları Hizmete Alındı
MANİSA
 Manisa'da Yerli OED Cihazları Hizmete Alındı
Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden İl Genelinde Aşure İkramı
GÜNDEM
Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden İl Genelinde Aşure İkramı
Manisa Hokey Kız Takımı Türkiye Şampiyonası'na Yükseldi
SPOR
Manisa Hokey Kız Takımı Türkiye Şampiyonası'na Yükseldi
Şehzadeler Belediyesi Yaz Okulu Kayıtları Sürüyor
MANİSA
Şehzadeler Belediyesi Yaz Okulu Kayıtları Sürüyor
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. MANİSA
  3. SELENDİ ARTIK SAHİPSİZ DEĞİL
MANİSA
Yayınlanma: 12 Ağustos 2024 - 13:07

SELENDİ ARTIK SAHİPSİZ DEĞİL

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, Selendi’den seslendi; “Selendi artık sahipsiz değil. Geçmiş yıllardaki gibi kaderine terk edilmeyecek. Bize oy veren, vermeyen herkese hizmet edeceğiz. Selendi’ye, Demirci’ye ve diğer tüm ilçelerimize hak ettiği değeri kazandıracağız.”

MANİSA
12 Ağustos 2024 - 13:07
Yorumlar
5 dk okunma süresi
TAKİP ETTAKİP ET
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
SELENDİ ARTIK SAHİPSİZ DEĞİL

 

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, Selendi’den seslendi; “Selendi artık sahipsiz değil. Geçmiş yıllardaki gibi kaderine terk edilmeyecek. Bize oy veren, vermeyen herkese hizmet edeceğiz. Selendi’ye, Demirci’ye ve diğer tüm ilçelerimize hak ettiği değeri kazandıracağız.”

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Ferdi Zeyrek’in, her haftanın bir gününü ilçede geçirme çalışması, bu hafta Selendi’de devam etti.  Yüzlerce Selendili, karşılama için sabahın erken saatlerinde ilçe girişinde toplandı. Heyecanlı bekleyiş, Başkan Ferdi Zeyrek'in şehre giriş yapmasıyla yerini şölen havasına bıraktı. Başkan Zeyrek, kendisini atlarla karşılayan kalabalıkla beraber, davul zurna eşliğinde şehri dolaştı. Uzun yıllardır halk ile iç içe olan bir belediye başkanına susadıklarını belirten Selendi halkı; “Bu zamana kadar bizi arayan, soran yoktu. Yıllar sonra bir başkana taleplerimizi söyleyebileceğiz. Bu yüzden karşılamaktan da gurur duyuyoruz.”dedi.

BAŞKAN ZEYREK “HER HAFTA BİR İLÇEMİZDE OLMAYA DEVAM EDECEĞİZ”

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Ferdi Zeyrek, coşkulu karşılamanın ardından ilçedeki muhtarlarla bir araya geldi, mahallelerin sorun ve taleplerini dinledi. Selendi buluşmasında, sanayi ve çarşı esnaflarını da ziyaret eden Başkan Zeyrek, yaptığı açıklamada şunları söyledi; “Selendi ilçemiz yıllardan beri kaderine terk edilmiş durumdaydı. Artık Selendi sahipsiz değildir. Artık biz varız. Selendi de, Demirci de, Manisa’mın 17 ilçesi de hak ettiği hizmeti ve değeri görecek.  Bize oy veren veya oy vermeyen ayrımı olmadan eşit hizmet edeceğiz. Sürekli çarşıda, pazarda, sokakta olacağız. Şuana kadar yaptığımız gibi bundan sonraki süreçte de her hafta bir ilçemizi ziyaret edeceğiz. Muhtarlarımızlar, sivil toplum kuruluşlarımızla, meslek odalarımızla, esnaf ve vatandaşlarımızla sık sık bir araya geleceğiz. Halkımızın sorunlarını ve taleplerini bizzat kendilerinden dinleyeceğiz.”

“HALK OLARAK İLGİYE, HİZMETE, ÖZVERİYE, ŞEFKATE SUSADIK”

Öte yandan mikrofonlarımıza konuşan Selendili vatandaşlar, Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Ferdi Zeyrek’in kendilerine yaptığı ziyaretlerden duydukları memnuniyeti anlattı. Sorunlarını anlatabilecekleri bir başkana adeta susadıklarını söyleyen vatandaşlardan Necati Yeşil; “Biz öncelikle, halk olarak susadık. İlgiye, hizmete, özveriye, şefkate her şeye susadık. Daha ne söyleyeyim. Mesela ben canı gönülden hiç kimse teklif etmeden geldim buraya. Başkanımıza dertlerimizi anlatabileceğiz. Buradaki halkımızın bir sürü derdi var. Evini geçindiremiyor, yeşil kartla duruyor, ekonomi bitmiş, tükenmiş. Yani iki el boğazımızdaymış gibi sayın ağabey. Daha ne diyeyim? Şefkat, özveri,  güven diyoruz, güvenmek istiyoruz ve Ferdi başkana güveniyoruz.”dedi.

Başkan Ferdi Zeyrek’in Selendi’ye yaptığı ziyaretten dolayı memnuniyetini anlatan Mehmet Uğurlu; Önceki başkan bir kere bile gelip Selendilileri ziyaret etmedi. Sadece Devlet Bahçeli burada bir açılışa gelmişti.  O da o zaman geldi ve bir daha buraya uğradığını görmedik. İnsanlar susadı, ilgiye, alakaya, aramızda olacak bir başkana. Ferdi Başkana başarılar diliyoruz. Tüm Selendi olarak gerçekten onu çok seviyoruz ve takdir ediyoruz. Yanındayız, arkasındayız.” diye konuştu.

"FERDİ ZEYREK’E ENKAZ BİR SELENDİ, SOYULMUŞ BİR SELENDİ BIRAKILDI"

Yıllar sonra ilk kez bir büyükşehir belediye başkanının kendilerini ziyaret etmesinin mutluluğunu anlatan Cengiz Kara isimli vatandaş ise Başkan Zeyrek’i karşılamaktan onur duyduğunu ifade etti. Kara; “Sevinçliyiz, memnunuz. Yeni bir yüzün başa gelmesini istiyorduk. Daha önce böyle şeyler yoktu. Bu zamana kadar arayan, soran yoktu. Ama bugün Ferdi başkan bizi ziyaret ediyor. Bu yüzden karşılamaktan da gurur duyuyoruz. Kendisine enkaz bir Selendi, soyulmuş bir Selendi bırakıldı. Yeni başkandan tabi bir şeyler bekliyoruz.”dedi.

“YILLAR SONRA BİR BAŞKANA TALEPLERİMİZİ SÖYLEYEBİLECEĞİZ”

Hidayet Çayır da şu açıklamalarda bulundu; “Bu his anlatılmaz. Sonunda, yıllar sonra yani. Taleplerimizi söyleyebileceğiz. Daha önceki büyükşehir belediye başkanı buraya gelse bile, bir geldiği bir de gittiği görülürdü. Başka bir şey yok. Gelip, vatandaşın talebini dinlediğini hiç görmedim. Üç dönem belediye başkanlığı yaptı.”

 “EN İYİSİ GELDİ, ESKİLERİ BİZİ HEP OYALADI”

Başkan Ferdi Zeyrek’i karşılayan vatandaşlardan Nuriye Özcan; “Ferdi başkanın bizi ziyaret edecek olması, sorunlarımızı bizden dinlemeye gelmesi çok güzel. Bunu bekliyorduk. Önceki başkanı görmedik ki hiç. Ferdi başkanı iki üç kez gördük.”dedi.

Emine İşlek ise; “Biz mutluyuz, sevinçliyiz, ferdi zeyrek kazandığı için. En iyisi geldi. Eskileri bizi oyaladılar hep. İşine gelen adamı aldılar, adam ayırdılar, parti, ayırdılar. Garibanlar hep geride kaldı. Şimdi iyi ki gitti diyoruz. Ferdi başkanımız çok iyi. Daha önceki başkan buraya geldi mi bilmiyorum, geldiyse de ben görmedim. Ama bugün Ferdi Beyi burada karşılıyoruz.”diye konuştu.

Vatandaşlardan Ayşe Ertuğrul da şu sözlere yer verdi; “Önceden bir büyükşehir belediye başkanının buraya geldiğini hiç görmedik. Ferdi başkan iki üç kezdir buraya geliyor. Seçimden önce de geldi, seçimden sonrada. Yeter, biz artık kazanacağız.”

İLGİZİSLİK VE SAHİPSİZLİK SELENDİ’YE HER GEÇEN GÜN NÜFUS KAYBETTİRDİ

Manisa’nın il merkezine 155 kilometre uzaklıktaki ilçesi Selendi, uzun yıllardır adeta kaderine terk edilmişti. Köstebek yuvasına dönmüş yolları, yetersiz alt yapısı, gelişmemiş şehir görünümün yanı sıra iş olanaklarının yetersizliği gibi birçok nedenler, ilçenin yıllardır sürekli göç vermesine neden oldu.  Şehrin nüfusu, günümüzde yaklaşık 19 bine kadar geriledi. Selendililer bu durumu, yıllar boyu süren ilgisizliğe, sahipsizliğe ve ilçeye hizmet götürülmediğine bağladı.

 

# SELENDİ ARTIK SAHİPSİZ DEĞİL# ferdi zeyrek
EDİTÖR
Turgutlu Haber
Turgutlu Haber
  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
Yorum yazabilmek için lütfen üye girişi yapınız.
İlginizi Çekebilir
Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden İlaçlama Seferberliği
Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden İlaçlama Seferberliği
 Manisa'da Yerli OED Cihazları Hizmete Alındı
 Manisa'da Yerli OED Cihazları Hizmete Alındı
Şehzadeler Belediyesi Yaz Okulu Kayıtları Sürüyor
Şehzadeler Belediyesi Yaz Okulu Kayıtları Sürüyor
Yaz Konserleri Manisalılardan Yoğun İlgi Gördü
Yaz Konserleri Manisalılardan Yoğun İlgi Gördü
Son Haberler
Turgutlu Jandarması'ndan Çiftçilere Trafik Güvenliği Eğitimi
Turgutlu Jandarması'ndan Çiftçilere Trafik Güvenliği Eğitimi
Turgutlu'da Pazar Günü Planlı Elektrik Kesintisi
Turgutlu'da Pazar Günü Planlı Elektrik Kesintisi
 Manisa'da Sahipsiz Hayvanlar İçin Çalışmalar Değerlendirildi
Manisa'da Sahipsiz Hayvanlar İçin Çalışmalar Değerlendirildi
Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden İlaçlama Seferberliği
Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden İlaçlama Seferberliği
 Manisa'da Yerli OED Cihazları Hizmete Alındı
 Manisa'da Yerli OED Cihazları Hizmete Alındı
Çok Okunan Haberler
Turgutlu’da 46 Mahalleyi Kapsayan Elektrik Kesintisi
Turgutlu’da 46 Mahalleyi Kapsayan Elektrik Kesintisi
Turgutlu Belediyesi 168,5 Milyon Liralık 3 Arsayı Satışa Çıkardı
Turgutlu Belediyesi 168,5 Milyon Liralık 3 Arsayı Satışa Çıkardı
Turgutlu'da Aşevine 12 ton 400 kilogram kurban bağışı yapıldı
Turgutlu'da Aşevine 12 ton 400 kilogram kurban bağışı yapıldı
OTOYOL ÖDEMELERİ E-DEVLET’TE
OTOYOL ÖDEMELERİ E-DEVLET’TE

Ana Sayfa
ASAYİŞ
EĞİTİM
EKONOMİ
GENEL
GÜNDEM
MANİSA
SİYASET
SPOR
TURGUTLU
YAŞAM
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • EKONOMİ
  • GENEL
  • GÜNDEM
  • MANİSA
  • SİYASET
  • SPOR
  • TURGUTLU
  • YAŞAM
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler

  • Rss
  • Sitene Ekle
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim