Vali Vahdettin Özkan, Türkiye Ulusal Ajansı tarafından desteklenen Erasmus+ Programı kapsamındaki ADES (Engelli Yüzmede Erişilebilirlik ve Eşitlik) Projesi çerçevesinde engelli sporcular ve ailelerini ağırladı.Vali Yardımcıları Mustafa Harputlu, Aydın Memük ve Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk’ün de katıldığı ziyarette, 13-21 Temmuz 2026 tarihleri arasında Macaristan’da gerçekleştirilecek proje faaliyetleri hakkında bilgi verildi.Manisa Su Sporları Kulübü tarafından yürütülen proje kapsamında, engelli bireylerin spora erişiminin artırılması, kapsayıcı spor uygulamalarının yaygınlaştırılması ve toplumsal farkındalığın güçlendirilmesi hedefleniyor. Proje doğrultusunda yerinde gözlemler ve personel hareketliliklerinin gerçekleştirilmesi planlanıyor.Sporcular ve aileleriyle sohbet eden Vali Vahdettin Özkan, engelli bireylerin spor alanındaki başarılarının toplum için önemli bir örnek oluşturduğunu belirtti. Sporcuların azim ve kararlılıklarıyla elde ettikleri başarıların herkese ilham verdiğini ifade eden Özkan, proje üreterek hayatın içinde aktif rol alan sporcuları tebrik etti.Vali Vahdettin Özkan, “Sporcularımız, karşılaştıkları engelleri güçlü iradeleriyle aşarak önemli başarılara imza atıyor. Manisa’yı ve ülkemizi en güzel şekilde temsil edeceklerine inanıyor, kendilerine başarılar diliyorum” dedi.Ziyarette ayrıca, engelli bireylerin spor yoluyla sosyal hayata daha etkin katılımını sağlamaya yönelik çalışmalar ile ADES Projesi kapsamında yürütülecek faaliyetler hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.
MANİSA
Yayınlanma: 24 Haziran 2026 - 07:56
Vali Özkan Engelli Sporcularla Buluştu
Vali Vahdettin Özkan, Türkiye Ulusal Ajansı tarafından desteklenen Erasmus+ Programı kapsamındaki ADES (Engelli Yüzmede Erişilebilirlik ve Eşitlik) Projesi çerçevesinde engelli sporcular ve ailelerini ağırladı.
MANİSA
24 Haziran 2026 - 07:56











