Kadınlar Voleybol 2. Ligi ekiplerinden Yunusemre Belediyespor, yeni sezon kadro planlaması kapsamında iç transfer çalışmalarını sürdürüyor. Manisa temsilcisi, genç orta oyuncu Esennur Atay ile yeniden anlaşma sağladı.Daha önce Rengin Nuhoğlu ile sözleşme yenileyen Yunusemre Belediyespor, iç transferde ikinci imzayı Esennur Atay’a attırdı. Geçtiğimiz sezon sergilediği performansla dikkat çeken genç oyuncu, yeni sezonda da takımın başarısı için mücadele edecek.Tevfik Lav Spor Tesisleri’nde düzenlenen imza törenine Yunusemre Belediyespor Kulüp Başkanı Bülent Kanik ile yöneticiler Metin Keleş ve Berkant Kayıkçı katıldı.Sözleşme yenilemenin mutluluğunu yaşadığını belirten Esennur Atay, takımın hedefleri doğrultusunda elinden gelen katkıyı sunmaya devam edeceğini ifade etti. Atay, kendisine duyulan güven için teşekkür etti.Yunusemre Belediyespor Kulüp Başkanı Bülent Kanik ise Esennur Atay’ın takım için önemli bir değer olduğunu belirterek, genç oyuncunun mücadeleci yapısı ve gelişime açık karakteriyle dikkat çektiğini söyledi. Kanik, yeni sezonda da oyuncudan beklentilerinin yüksek olduğunu ifade ederek yapılan anlaşmanın her iki taraf için de hayırlı olmasını diledi.
SPOR
Yayınlanma: 24 Haziran 2026 - 18:13
Yunusemre Belediyespor'da Esennur Atay İmzayı Attı
Kadınlar Voleybol 2. Ligi ekiplerinden Yunusemre Belediyespor, yeni sezon kadro planlaması kapsamında iç transfer çalışmalarını sürdürüyor. Manisa temsilcisi, genç orta oyuncu Esennur Atay ile yeniden anlaşma sağladı.
SPOR
24 Haziran 2026 - 18:13












