Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü, Yunusemre ilçesine bağlı Akgedik Mahallesi TOKİ 2. Etap bölgesinde sık sık yaşanan su kesintileri ve arızalara neden olan içme suyu hattını yenilemek için çalışma başlattı.Manisa Büyükşehir Belediyesi ve Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışma kapsamında, bölgedeki 1 kilometrelik içme suyu ana şebeke hattı tamamen yenileniyor. Ekonomik ömrünü tamamlayan bina branşman bağlantılarının da değiştirileceği projeyle, arıza kaynaklı su kesintilerinin önüne geçilmesi hedefleniyor.Çalışmaları yerinde inceleyen Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Akgedik TOKİ bölgesinde uzun yıllardır devam eden içme suyu altyapı sorununu çözmek için çalıştıklarını söyledi.Besim Dutlulu, bölgedeki sorunların geçmişte yapılan hatalı imalatlardan kaynaklandığını belirterek, yaklaşık 15 milyon liralık yatırım kapsamında kronik arızalara neden olan branşmanların ve kot farkı nedeniyle sık sık patlayan boruların yenilendiğini ifade etti.Büyükşehir Belediyesi ve Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü olarak çalışmaların takipçisi olduklarını vurgulayan Dutlulu, amaçlarının Akgedik’in su sorununu tamamen ortadan kaldırmak olduğunu söyledi.Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte Akgedik TOKİ 2. Etap bölgesinin içme suyu altyapısının daha modern ve güçlü bir yapıya kavuşması bekleniyor. Proje kapsamında ayrıca bakım maliyetlerinin azaltılması ve su kayıp-kaçaklarının önlenmesi de hedefleniyor.
MANİSA
Yayınlanma: 23 Haziran 2026 - 17:51
Akgedik TOKİ'de Su Sorununa Kalıcı Çözüm
Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü, Yunusemre ilçesine bağlı Akgedik Mahallesi TOKİ 2. Etap bölgesinde sık sık yaşanan su kesintileri ve arızalara neden olan içme suyu hattını yenilemek için çalışma başlattı.
MANİSA
23 Haziran 2026 - 17:51












