Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, geçtiğimiz hafta Salihli’de etkili olan şiddetli yağışların ardından meydana gelen sel felaketinden etkilenen vatandaşları evlerinde ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.
Salihli programı kapsamında Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, Genel Sekreter Burak Deste, MASKİ Genel Müdürü Ali Kılıç ve Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Volkan Sert ile birlikte afetzedelerle bir araya gelen Başkan Dutlulu, vatandaşların talep ve ihtiyaçlarını dinledi.
Sel felaketinin ardından Manisa Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin ilk andan itibaren sahada görev yaptığını belirten Besim Dutlulu, mağduriyetlerin giderilmesi için çalışmaların sürdüğünü ifade etti.
Dutlulu, “Sel felaketinin ardından vatandaşlarımızın yaşadığı mağduriyetleri gidermek için tüm imkânlarımızla sahadayız. Zor zamanlarında hemşehrilerimizi yalnız bırakmadık, bırakmayacağız. Selden etkilenen afetzedelere nakdi yardım ile beyaz eşya desteği sağladık. Manisa’mızın her köşesinde, ihtiyaç duyulan her anda vatandaşlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz” dedi.
Aşure İkramında Bulundu, Esnafı Ziyaret Etti
Başkan Besim Dutlulu, ziyaretleri kapsamında Salihli Belediyesi tarafından düzenlenen aşure programına da katıldı. Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ile birlikte vatandaşlara aşure ikram eden Dutlulu, daha sonra pazar yerinde esnaf ve vatandaşlarla buluştu.
Pazar esnafına hayırlı işler dileyen Başkan Dutlulu, vatandaşların talep ve önerilerini dinledi. İlçe ziyaretlerine önem verdiklerini belirten Dutlulu, ihtiyaçların yerinde tespit edilerek hizmetlerin daha etkin ve verimli şekilde sürdürülmesi için vatandaşlarla güçlü iletişimi devam ettireceklerini söyledi.















